Targi Hair Forum
odbędą się 19-20.10.2019, to już za:

Biznes w branży fryzjerskiej

Po raz pierwszy na targach Hair Forum zagoszczą wykłady z zakresu marketingu, strategii i szeroko rozumianego biznesu w branży fryzjerskiej. Każdy z nas szuka pomysłów i sposobów na pozyskanie nowych klientów. Podczas tegorocznej edycji naszego wydarzenia proponujemy aż pięć wykładów, które stanowić będą źródło wiedzy i inspiracja każdego przedsiębiorcy działającego w branży fryzjerskiej.

Z myślą o hurtowniach fryzjerskich

W programie znalazła się także propozycja dla właścicieli/managerów/pracowników hurtowni fryzjerskich. W sobotę odbędą się dwa wykłady, stworzone z myślą o potrzebach tego sektora. Dla właścicieli hurtowni fryzjerskich wstęp wolny po dokonaniu rejestracji. Po weryfikacji rejestracji i wpisaniu na listę uczestników, właściciele hurtowni fryzjerskich otrzymują dodatkowo dwudniowy bilet wstępu na targi Hair Forum.

Rejestracja dla właścicieli hurtowni fryzjerskich.

 

Ceny biletów wstępu na wykłady Biznes w branży fryzjerskiej - sobota 65 zł, niedziela 130 zł. Sprzedaż biletów online trwa do 16 października.

Kup bilet online.

 

Program szkoleń:

  • SOBOTA 19.10 | GODZ. 10.30 -11:45 | Sprzedaż w internecie hormonem wzrostu nowoczesnego biznesu. Kanały sprzedaży i komunikacji online (wykład dla hurtowni fryzjerskich)*

    SOBOTA 19.10 | GODZ. 10.30 -11:45 | Sprzedaż w internecie hormonem wzrostu nowoczesnego biznesu. Kanały sprzedaży i komunikacji online (wykład dla hurtowni fryzjerskich)*

    Wraz z rozwojem sprzedaży w internecie zmieniły się zachowania konsumentów. Coraz częściej sklepy internetowe czy platformy zakupowe takie jak Allegro stanowią pierwsze miejsce kontaktu z produktem. W oparciu o przykłady i doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych dla marek sprzedających swoje produkty w internecie przedstawione zostaną narzędzia skutecznego pozycjonowania oferty. Prowadzący pokaże dane dotyczące rynku fryzjerskiego oraz pomysły na skuteczną realizację sprzedaży w tej kategorii w internecie.

    Jakub Bakuła| Digital Development Manager w VEOVEE. Od 2006 roku w branży digital marketingu. Trener Dimaq IAB i wykładowca uniwersytecki. Wieloletni członek grup roboczych IAB, kierował grupą roboczą E-commerce. Odpowiadał za realizacje kampanii, które zdobyły nagrody w różnych konkursach m.in. Mixx za najlepsze wykorzystanie nowych mediów. Współtworzył Biuro reklamy Allegro. Aktualnie rozwija ofertę i odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami w agencji butikowej VEOVEE specjalizującej się w digital marketingu.

     

    *Właściciele hurtowni fryzjerskich - wstęp wolny po dokonaniu rejestracji.

  • SOBOTA 19.10 | GODZ. 12.15 - 13.30 | Skuteczna reklama online – czyli jak dotrzeć z ofertą do fryzjerów? (wykład dla hurtowni fryzjerskich)*

    SOBOTA 19.10 | GODZ. 12.15 - 13.30 | Skuteczna reklama online – czyli jak dotrzeć z ofertą do fryzjerów? (wykład dla hurtowni fryzjerskich)*

    Podczas wykładu zostaną omówione możliwości dotarcia z ofertą hurtowni fryzjerskich do grupy docelowej jaką stanowią salony fryzjerskie. Wykładowca wskaże najbardziej skuteczne narzędzia oraz omówi ich specyfikę a także zalety oraz pułapki każdego z nich. W programie na pewno nie zabraknie kampanii Google Adwords czy tych prowadzonych za pomocą menadżera reklam na facebooku czy na Instagramie. Jeśli jeszcze nie wiesz, jak skutecznie promować swoją ofertę w Internecie oraz jak dotrzeć do swojej grupy docelowej, to jest to wykład dla Ciebie.

    Piotr Guziur | CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany Trener Google AdWords. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat marketingu internetowego, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w domu mediowym oraz w firmach w Polsce i zagranicą.

     

    *Właściciele hurtowni fryzjerskich - wstęp wolny po dokonaniu rejestracji.

  • SOBOTA 19.10 | GODZ. 12.15 - 13.30 | Gnatyshyn Academy | Polityka cenowa, jak i kiedy podnosić ceny w salonie fryzjerskim

    SOBOTA 19.10 | GODZ. 12.15 - 13.30 | Gnatyshyn Academy | Polityka cenowa, jak i kiedy podnosić ceny w salonie fryzjerskim

    Walka z konkurencją to nie tylko ciągłe obniżanie cen – taka strategia może okazać się zabójcza, doprowadzić do utraty płynności finansowej i zamknięcia biznesu. Podczas wykładu uczestnicy dowiedzą się jak ustalać cennik usług, co wchodzi w koszt zabiegu oraz kiedy wyższa cena ma uzasadnienie oraz w jakim momencie warto poprosić klientów o więcej.

    Gnatyshyn Academy

  • NIEDZIELA 21.10 | GODZ. 10:30 – 11:45, przerwa, 12:15 - 13:30| Kurier Fryzjerski - Komunikacja z klientem i promocja marki – jak docierać do klientów i zwiększać swoje zyski?

    NIEDZIELA 21.10 | GODZ. 10:30 – 11:45, przerwa, 12:15 - 13:30| Kurier Fryzjerski - Komunikacja z klientem i promocja marki – jak docierać do klientów i zwiększać swoje zyski?

    Jak skutecznie promować swój salon, przyciągnąć więcej klientów i być o krok od konkurencji. Korzystając z nowoczesnych narzędzi dotarcia, możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Twoim sprzymierzeńcem są media. Nauczysz się, jak wykorzystać ich siłę i tworzyć kampanie, które nie docierają do przypadkowych osób, ale konkretnie – do zainteresowanych Twoimi usługami.

    Karolina Gawarzewska | Szefowa pionu fryzjerskiego w międzynarodowym wydawnictwie. Praktyk social mediów i marketingu. Kreuje strategie i zarządza projektami branży beauty. Odpowiada za znane i cenione czasopismo „Kurier Fryzjerski”. Prowadzi własną działalność gospodarczą, specjalizuje się w zarządzaniu projektami i badaniami marketingowymi.

  • NIEDZIELA 20.10 | GODZ. 14.00 - 15:15, przerwa, 15:45 - 17:00 | Polskie Stowarzyszenie Trychologiczne - Włos prawdę Ci powie, czyli jak z głową wprowadzić trychologię do salonu fryzjerskiego

    NIEDZIELA 20.10 | GODZ. 14.00 - 15:15, przerwa, 15:45 - 17:00 | Polskie Stowarzyszenie Trychologiczne - Włos prawdę Ci powie, czyli jak z głową wprowadzić trychologię do salonu fryzjerskiego

    Jakie zabiegi trychologiczne warto wprowadzić, by kompleksowo zadbać o klientów i podnieść swoje zyski? Jak samodzielnie diagnozować podstawowe problemy skóry głowy i dobrać właściwe działania? Na czym polega praca z kamerą trychologiczną? Dzięki wskazówkom będziesz w stanie pomóc klientom lub pokierować ich do odpowiedniego lekarza. Z nową ofertą nauczysz się skutecznie promować salon w mediach społecznościowych i codziennej praktyce.

    Alicja Gondek | Trycholog praktyk i szkoleniowiec. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trychologicznego.  Wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy i Łodzi. Konsultant trychologiczny marki Davines. Prowadzi trzy gabinety trychologiczne.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Michał Kranc | Od 12 lat właściciel salonu fryzjerskiego Angelo Rivieri (12 stanowisk). Związany z trychologią praktyczną od 4 lat. Ekonomista i psycholog, pasjonat zarządzania projektowego w biznesie fryzjerskim.

Partnerzy medialni

HAIR FORUM W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.. Więcej informacji Zamknij